O značce

Everlast


Everlast - legendární značka, která v roce 2010 slaví 100. výročí svého založení. K této příležitosti bylo také vytvořeno logo, které zdobí vše od oblečení, rukavic, boxerských trenek až po boxovací pytle, katalogy, webové stránky a vůbec veškerý marketingový materiál.

V roce 1910 vyrobil sedmnáctiletý Jacob Golomb - syn krejčího a vášnivý plavec plavky, které pojmenoval "Everlast" (z anglických výrazů "ever" - věčně, "last" - trvat). Byl nespokojen s tehdejší kvalitou plavek, které se častým používáním brzy opotřebovaly. Bohužel výrobou plavek neprorazil. O sedm let později se na Golomba obrátil tehdy neznámý mladý boxer Jack Dempsey a představili chránič hlavy, který vydržel více než 15 kol intenzivního tréninku. V roce 1925 vyrobil boxerské trenky s elastickým pasem, který nahradil původní kožený pás. Tyto trenky se okamžitě proslavily.

Od roku 1917, kdy Jack Dempsey vyhrál zápas v těžké váze v boxu s rukavicemi Everlast, stala se tato značka neodmyslitelnou součástí bojových sportů. Logo ke 100. výročí založení firmy symbolizuje toto vítězství. Je to známka cti a jedinečnosti. Odhodlání a úspěch Everlastu jako značky odráží sílu a odhodlání atletů a amatérských sportovců, kteří ji nosí. Everlast vždy byl a je volbou šampionů uvnitř i vně boxerského ringu.

Dnes má Everlast Inc. zastoupení po celém světě (ve více než 75 zemích a 6 kontinentech). Vyrábí kompletní sortiment pro box, kickbox, thajský box, MMA, řadu fitness pomůcek pro muže a ženy pro domácí i profesionální použití. Portfolio výrobků zahrnuje také tašky, boty, oblečení pro sport a volný čas, kosmetiku, sluneční brýle, plavky aj.

Neodmyslitelnou součástí značky Everlast je také jeden z nejlepších boxerů historie - Muhammad Ali. Jeho jméno a známé slogany zdobí limitovanou edici výrobků věnovanou výročí značky Everlast.
















banner6banner3banner9banner1banner2banner10banner4banner5banner7banner13banner11banner8banner12